luni, 8 august 2011

De ce KOKO?

E primul blog in care scriu despre mine. Mai am cateva bloguri(nu vreau sa ma laud), dar nu despre mine. Alea sunt pentru mine. Ma ajuta sa-mi mai sporesc veniturile...cica. Lucrez de vreo 12 ani in vanzari si toata lumea se intreaba "de ce koko?", "de unde vine koko?". Nu ma cheama costica(ar fi fost coco). Vreau sa spun ca majoritatea colaboratorilor mei ma stiu de "koko de la....(nu dau numele firmei)". Chiar si copilului meu, cand era mic iam spus, daca se rataceste prin oras, sa spuna ca este al lui koko de la...
Deci...se intampla acum multi ani, pe vremea lui nea nicu, cand eram prin clasa a 5-a. Eram micut, grasut si toti colegii s-au gandit sa-mi spuna ursulet. La un moment dat am invatat despre ursuletul koala. De aici au inceput tot felul de porecle: kolut, kokolaw(in caiete, la sfarsit aveam scris in toate felurile koko-law)....si de la koko-law(legea lui koko) s-a ajuns la koko. Mai sunt si persoane care-mi spun kokolino....dar am zis ca prea suna a reclama....si, totusi, ursuletul ala e prea frumusel....deci ramane KoKo.
De ce un blog? Sotia spune ca mie imi place doar sa dau sfaturi, dar de facut nu fac nimic si ea s-a cam saturat de sfaturile mele. Asa ca, am zis eu, hai sa incerc aici....poate s-o gasi cineva care sa aiba nevoie si de sfaturile mele. As prefera sa nu fiu nevoit sa scriu doar despre mine, nu sunt pregatit sa-mi fac autobiografia. Fiecare dintre voi, cei care vizitati acest blog puteti veni cu o idee de discutie. Eu zic ca ar putea fi ceva super. Incercam?.....Va astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu